Thursday, May 21, 2009

R@gam KS 2

Lega rasanya pas abih 3 paper exam sem nie. Tinggal 3 paper jer lagi.. semuanya susah2..anatomi, Sains Politik n Moral. So sementara menunggu ditambah lak esok cuti bole lar aku citer sket sal sebalik tabir budak2 unit aku nie..Kajian Sosial 2..Bilangan ahli dalam unit nie lepas ditolak ex-rumet aku tinggal lar 17 orang ( 10 laki n selebihnya perempuan ). Sebelum aku mulakan cerita aku mohon maaf jikalau aku terkutuk...ala kalo kutuk pun sikit jer..haha.. aku nak start dari siapa yer?? siapakah mangsa yang pertama?? sudah semestinya 
Bro kita Azhar 
Bin Rosli. Nama panggilan azhar cam nama aku lak...orangnya smart,r..lebih kurang aku ja..haha...dia nie tunjang utama dalam team futsal kami...kalo dia rembat mau pecah muka...silap2 jadi muka pecah rumah lar jawabnya... dalam ramai budak2 laki kelas aku dia lar paling rajin membaca bila time2 exam..asal aku pegi bilik dia ja mesti tengah study...bagus2 gud luck 4 ur exam..Master : Futsal n Bola Sepak...ishh..banyak dah aku puji ni..bila nak kutuk nya..haha..mana bleh kutuk dia nie orang kampung aku kang tak lepas balik aku..haha..
Seterusnya, penyeri kegelapan kelas aku Hairil Asraf Bin Muhamad. Panggilan Hairil. Asal-Terengganu. Orangnya juga smart. Dia nie seorang yang cakna dengan isu-isu semasa dalam politik n ekonomi...cam kamus bergerak lar..tanya jer..sure dia bleh jawab...respect lar lu beb...Kalo nak tau dia nie pelari pecut dulu waktu sekolah..kalo tengok dia lari lagi laju dari palesit..lebih kurang pelari Afrika lar.. dia nie juga dikenali seorang yang hitam bergaya...jangan salah taksir!!! Mampus aku kang... hitam bergaya disebabkan motor GTR yang berwarna hitam..kat maktab nie dia sorang jer pakai motor tu.Memang smart lar..Hajat aku nak bawak moto memang tak bleh..mana taknya kaki pun tak sampai..besar moto tu...haha.. Dalam game futsal, dia nie defend termantap. Master: Futsal n Melukis. Kisah bersambung minggu depan...haha..

No comments:

Post a Comment