Tuesday, May 19, 2009

KeN@nGanKu Be$ut!!!


Nie 1st post aku kat blog nih...so ak nak citer sket sal aku...tak banyak pun...aku nie student lagi..tengok gambar kat sebelah nih aku yang kat sebelah tepi skali belah kiri... 2 tahun lebih lagi nak abih...mak ai lamanya..tapi takpe banyak masa lagi aku boleh mencari seberapa banyak pengalaman aku kat sini...haha...sudah semstinya besut tetap menjadi antara kenanganku yang terindah. Dok kat besut nie bes sebenarnya...tapi yang tak besnya makanan dia...manis sokmo...aku dah lar suka makan pedas2...ahh...nikmat giler kalo dpt makan sambal belacan dicicah lak ngan ulam raja...perrrhh...selama aku dok kat besut nih (baru 3 tahun)macam2 lar yang aku dapat. kalo ikutkan yang positif tu lagi banyak dari negatif..haha... seriuosly.. kalo nak dicerita sampai aku dah ada anak 10 pun tak abih...baik tak yah cerita..aku blaja kat sini nak kata susah tuu tak la sangat tapi sumber jer susah nak dapatkan...maklum lar subjek aku nie payah sket nak dapat buku yang dibuat khas untuk subjek aku nie....sapa2 yang amik subjek yang sama or yang sipi2 tuu boleh lar contact2..aku ada la skit2 nota kalo nak...nie ym aku azhar_slumber@yahoo.com...aku subjek yang aku amik Sains Sosial....sosiologi, sains politik, sejarah,ekonomi,geografi dan banyak lagi... aku paling suka subjek sosiologi n sains politik...sebab aku lebih berminat kaji sal tingkah laku manusia yang berbagai ragam nih...hahaha...

No comments:

Post a Comment