Thursday, May 28, 2009

Ragam KS 2...

Degree Sem 3 sudah sampai ke penghujung...hari nie selesai last paper..dan paling bestnya esok aku nak balik kampung..dah 3 bulan aku tak balik...memang enjoy lar malam nie..waktu free gini bole lar ak sambung citer seterusnya...siapa lak nak jadi mangsa untuk malam nie...haha... rasa-rasanya malam nie aku nak citer sikit sal partner bisnes aku yang akan datang...Insya'Allah.. Wan Mohd Khairi Bin Wan Abd. Rahman atau nama panggilan Tokey...asal dari Terengganu tapi sekarang nie dia dok kat Negri Sembilan..orangnya smart gak..kalo nak tau waktu mula-mula aku masuk Institut nie aku punya la ingat dia nie doktor...sebab muka dia lar...memang ada gaya.. dah lama kenai baru aku tau dia nie rupanya penyanyi nasyid..haha...dia nie sempoi...susah lar nak buat dia pecah mental...mana taknya asal orang kutuk dia senyum jer...susah lar nak jumpa orang cam nie...haha...aku nak kutuk dia pun dah tentu tak boleh mana tak nya banyak rahsia aku dia pegang...kang dia bukak citer mampuih aku...tak balik besut aku nanti..haha...seingat aku lar ada sekali aku perli dia...aku bukan sengaja pun nak wat camtu...dah janji nak gi karaoke sama-sama pas tu dia tertidor..letih kot...aku paham sebenarnya..tapi saje jer nak gurau2...tiba2 dia touching lak...mau 3 hari 3 malam tak tegur...haha tapi kejap jer...kan aku dah cakap tadi dia nie paling sempoi...kalo bab sukan dia paling menonjol sukan Basketball...kalo tengok dia main cam michael jordan waktu sekolah rendah...haha...memang hebat...status??? yang nie aku tak tau...dia tak penah pun citer kat aku...sapa dapat dia memang bertuah lar...mana taknya...kalo bab2 marah memang susah lar tengok...dok kat maktab nie best tapi kadang2 tu bosan gak...waktu2 cam niie lar aku sure ajak dia nie gi karoeke...perr...sekali dengar suara Tokey cam M.Nasir pun ada...seriuos nie..ada sekali tu aku gi karaoke ngan dia...dia amik lagu Bonda...mantap beb dia nyanyi...ok lar cukup dah nie kang puji lebih2 kata pong lak...haha..mata aku pun dah ngantok nie...pe2 hal..SELAMAT BERCUTI KAWAN2.....

1 comment:

  1. dia mmg smart, tp satu je kurengg.. aku ajak maen dam xpnhnya nak maen.. hahaha..

    ReplyDelete